sobota, 16 marca 2013

Czud :O

Witajciee człowieki :3

Weszłam na bloga i zobaczyłam coś niesamowitego...
...
....
......
.......
.......
........
Mamy 1 członka bloga :O
Nie powiem mega mnie to cieszy :D
Oby więcej osób do nas dołanczało !
Więcz zachęcam i oczywiście pozdrowienia dla '' nataliaz19 '' 
Dziękujemy <33

A tak apropos ... jeżeli macie jakieś rzeczy związane z tfm na których temat byście chcieli poczytać, wysyłajcie nam maile lub piszcie w kom.. Możecie do nas pisać nawet jako anonim.
Nasze maile:
tfm.ekspertki@gmail.com
ciasteczkowa.bloggerka@gmail.com

Żegna was
Sandy Żelek Sandea Bloggerka ;**

4 komentarze:

  1. To ja dziękuję, że powstał ten blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZwariowanaMelodia - masz jakieś pyt. dotyczące tfm.? Bo mozemy na ten temat zrobic wpis :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pytań bo praktycznie wiem wszystko na temat tfm, z reszta sama prowadze bloga; P

      Usuń