piątek, 8 marca 2013

Krótko i na temat czyli o evencie wielkanocnym :3

*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*

        Witajcie transformowicze :D


Dzisiaj chciałam was poinformować że prawdopodobnie event wielkanocny rozpocznie się 28 marca czyli od dzisiaj jeszcze 20 dni musimy na niego czekać >.<
A teraz kolejna sprawa... Pewnie wiele z was zastanawia się jak będzie wyglądał ten oto event i co trzeba będzie zrobić żeby zdobyć rzeczy wielkanocne ( eventy )
Niestety nie mogę wam opisać tego eventu gdyż jest wielkie prawdopodobieństwo iż bedzie trochę inny niż w zeszłym roku jak np w przypadku walentynkowego eventu który również nie był taki sam jak roku poprzedniego. Ale jeśli event wielkanocny pojawi się na tfm to obiecuję wam że zrobie na jego temat post --> krok po kroku czy będą specjalne mapki przeznaczone na event wielkanocny, jakie będą rzeczy wielkanocne czyli te nasze upragnione eventy oraz wiele innych a przed wszystkim jak zdobyć te eventy. Post na ten temat ukaże się już wkrótce na naszym blogu :)
Więc narazie co do wielkanocnego eventu to znam tylko datę jego rozpoczęcia... prawdopodobną.xd
Mam nadzieję że komuś z was chociaż trochę pomogłam bo nawet ja sama byłam ciekawa kiedy ten event się rozpocznie i okazało się że dopiero 28 marca ;d
Więc chyba narazie nie pozostało nam nic innego jak tylko czekać i być cierpliwym.. co do cierpliwości to nie dla mnie, ja nie jestę cierpliwa :/
Dobra to ja was żegnam , nie mam już nic więcej do powiedzenia... żegnajcie i piszcie do nas na maile  albo w komentarzach o czym byście chcieli się jeszcze od nas dowiedzieć ... nwm np jakie futro polecamy kupić albo jak się wspinać nawet .. początkujący gracze nie zawsze umieją się wspinać a my mogłybyśmy zrobić filmik jak sterować myszką aby chciała się wspinać.. piszcie o czym kolwiek na każde pyt. jakoś odpowiemy :D
A tak wgl to pewnie każda z kobiet, dziewczyn , dziewczynek wie jaki dziś dzień więęc .. pozdrawiam wszystkie dziewczynyyy :D .. Ja dzisiaj dostałam czekoladę i tulipana..xd .. ale nieważne :P

Żegnam was i pamiętajcie możecie do nas pisać. Maile podane niżej jak nie chcecie na maile to w kom piszcie.. możecie w kom pisać nawet jako anonim bo tak też się da.. Piszcie jak chcecie.
My tylko czekamy na wasze pyt.. No więc papa ;** .. Dziewczyny - udanego dnia kobiet <33

Sandy Żelek Sandea Bloggerka


tfm.ekspertki@gmail.com  - mail Żelka                                                          
ciasteczkowa.bloggerka@gmail.com  - mail ciasteczkowej

*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*


7 komentarzy:

  1. Fajny blog ^^ Dodałam się do obserwatorów no i oczywiście komentuję ;P Liczę na to samo :
    http://transformice010.blogspot.com/ ;P
    Aha i proszę prowiedz, kto prowadzi tego bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czyli założycielka - Xdsandyxd
    Moja sis ( współzałożycielka ) Lovelejdigag
    Dzięki że komentujesz bloga, będziemy go promować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ty jesteś nataliaz19 .?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty sie na tfm nazywasz.? Jako myszka ;d

    OdpowiedzUsuń