sobota, 23 marca 2013

Żebraaa :>

Heloooo transformowicze :>

Pewnie każdy z was zauważył już że dodano do sklepu na tfm nowe futerko ! - zebre :>
Dodano ją troche wcześniej ale ja teraz postanowiłam zrobić na jej temat post.
Wraz z sis zamierzamy sb jakieś futro kupić ale jeszcze nie wiemy jakie... 
Jeżeli ktoś z was ma zebre piszcie do nas a wasze myszki mogą znaleść się na naszym blogu :3

Futerko kosztuje aż 6000 serów -_-

Troche dużo ... no ale wkońcu to futro ;d

Może z sis je kupimy ... może nie...

Zobaczy sie ;d

Moja sis robi chyba właśnie wpisa o futrach ... albo już zrobiła ;d
A co do zebry jeśli macie to oto futro piszcie w komentarzach,na nasze maile lub nawet na szepta na transformice. Poniżej wszystko wam podam wy tylko musicie się do nas zgłosić a my zrobimy zdj...
Zastanawiacie się jak.? Co niektórzy.xd 
Mamy program do robienia zrzutów z ekranu. I na wasze życzenie możemy dodawać zdj. bez nazw waszych myszek.Oto nazwy naszych myszy oraz nasze maile...

  • ciasteczkowa.bloggerka@gmail.com
  • tfm.ekspertki@gmail.com


Teraz myszki :3

  1. Lovelejdigag - jest to myszka ciasteczkowej bloggerki
  2. Xdsandyxd - to jest moja mycha czyli żelkowej bloggerki :>
A nazwa naszego plemienia , jeżeli by był ktoś zainteresowany to 
'' czadowe myszki xD ''

Serdecznie zapraszamy gdyż to pierwsze plemienie mojej sis c(:

To ja już was żegnam pamiętajcie komentujcie nasze wpisy i oczywiście zgłaszajcie się do nas z waszymi myszko - zebrami :3

Pozdrawiam serdecznię fanów naszego bloga 

Sandy Żelek Sandea Bloggerka

Żegna :***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz