sobota, 23 marca 2013

Hejka to ja ciasteczkowa 

Pomuszcie mi i Sandy żelek bloggerce które futro mamy kupić ja nwm czy to nowe w zebre czy troche starsze. Więc pytam was nasi bloggo fani jakie futro mamy kupić oto foty futer 



<--- to czy 
















<--- to 









Piszcie w komentażach któro bardziej sięwam  podoba bardzo chcemy boznać wasze zdanie na ten temat. Wiem że macie trudny orzech do zgryzienia bo oba futra są ładne. Pytamy się wasz dla tego że naszarywalka chce być od nas ładniejsza a to niestety moja sis której nie znacie, ona za fszelką cene chce być od nas lepsza pod każdym względem. Mam nadzieje że dobrze doradzicie a i jeszcze jedno ale nie na ten temat bo do eventu wielkanocnego zostało 5 dni, ja się już nie moge doczekać a wy??. Dbr wracam do tematu ♣ troche się rozpisałam a miałam pisać rozgadałam :D wiem że te futra są drogie ale bostaram się ich nie kupić za truskawki tylko uzbierać 6000 serków to trochę potrwa. Ale to nic nie szkodzi chcem być uczciwa a nie tylko wszystko za truskawki to nie fer w obec innych. Ok zmieniam temat ♥ ♣♣♥§ niewiem jak wy ale już się nie mogę doczekać eventu poprostu jestem tak ciekawa !! Dzisiaj dostałam miłą niespodzianke chłopak w którym się bujałam zapytał czy bende jegą girl ♥♥♥ oczywiście się zgodziłam, dlatego dlamnie jest ten dzień szczęśliwy a wam jak miną dzień?? ♥♥♥♥ Ale się rozpisałam naserio jeszcze nigdy nie napisałam tak długiego postu ♥♣♣♥ A zapomniałam pogratulować Keodredowi (koledze z tfm ) który przeszedł 1000 bc ♥♣§ ♥ C: ten gościu to miszcz szukania bc i nie tylko ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz