niedziela, 24 marca 2013

Dwie pierwsze myszko - zebry :3

Hello Transformowicze - tu Żelkowa bloggerka :3

Już dwie myszki wzięły udział w mojej akcji '' myszko - zebry ''
Poniżej ich foty :3


Po lewej stronie myszka '' Jeniferswann '' wraz ze swoją drugą połówką :3
Ślicznie razem wyglądacie <33
Pozdrawiam was serdecznięę , gołąbeczki :>
A jeżeli ktoś z was również chce się pochwalić swoją myszko - zebrą
wystarczy napisać. Na maila , w kom. , na transformice również ...
Nwm czy mam jeszcze raz podawać nazwe mojej myszki ale podam ;d
Xdsandyxd - to moja myszką :P
Niestety nie zebro - myszka ale może kiedyś :3
Mój mail - tfm.ekspertki@gmail.com
I przypominam - maila powyżej używamy tylko do spraw związanych z blogiem więcz nie macie się czego obawiać.xd

Żegnam wasz i czekam na kolejne zdjęcia waszych myszątek ... nawet z ukochanym/ukochaną osobą :3

Sandy Żelek Sandea Bloggerka

Żegna :***


3 komentarze:

  1. Loveyy *-* slicznęę :3




    (podpis) jeniferswann

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Twój blog do The Versatile Blogger Awards. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na moim blogu : http://tajemnicetransformice.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html

    Pozdrawiam

    Minicoin

    OdpowiedzUsuń