piątek, 15 lutego 2013

Jak iść w miejscu i tyłem .?

Witajciee tu Sandy Żelek Bloggerka  


♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  

Za chwilę zrobię post o tegorocznych walentynkach na tfm i eventach jakie będzie można zdobyć i oczywiście jak będzie można je zdobyć bo w tym roku tak jak myślałam walentynki na tfm są troche inne niż w roku 2012, ale na razie napiszę krótki pościk o tym jak chodzić tyłem i oczywiście jak chodzić w miejscu. To bardzo proste !

To może zacznijmy od chodzenia w miejscu :

Aby to wykonać należy zapamiętać prostą kombinację czyli -->  Skok do góry , taniec , skok do góry.
Lecz uwaga! Gdy wykonamy skok musimy od razu kliknąć taniec po czym skoczyć :P
Pokaże wam to na filmiku ,który nagrałam :



A teraz chodzenie czy tam bieganie ... tyłem.

To również nie jest za wiele skomplikowane ! 
Wystarczy że podskoczymy do góry i w czasie skoku gdy nasza myszka jest w powietrzu, musimy kucnąć 3 razy. Kiedy zbliża się ku ziemi naciskamy strzałkę w którą stronę chcemy iść czyli w prawo lub lewo. Pamiętamy również o tym aby tą strzałkę ciągle trzymać ,bo jeśli ją puścimy ... to musimy zaczynać wszystko od początku. Gdy trzymamy strzałkę widzimy że nasza myszka tak jakby się zacięła. Więc aby biegła musimy nacisnąć na klawiaturze literę '' e '' i podskoczyć do góry. Wtedy nasza myszka dopiero zaczyna biedź tyłem. To również pokażę wam na filmiku,lecz już nie na moim tylko podam wam linka do czyjegoś filmiku z Youtube bo mój parę sekundowy filmik dodaje się już jakieś 10 min. xD

Mam nadzieję że wam pomogłam ;>
Jeżeli macie jeszcze jakieś pyt. związane z tfm piszcie na mojego e-maila :
tfm.ekspertki@gmail.com
Czekam na maile ;3
A za chwilę post na temat tegorocznych walentynek ♥  

Żegnam i pozdrawiaaam ;**


Sandy Żelek Bloggerka ♥ ♥ ♥    


 
 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz