czwartek, 28 lutego 2013

Moje zdj... już nie macie się czego bać bo go nie ma.xD

Elooo tu znowu jaa.. Sandy...

No i oto fotooo zostało usunięte, dziękuje wam że poświęciliście czas aby odwiedzić naszego blogaa :3
 Może kiedyś jeszcze wstawięę moje fotoo na bloga ale nwm..xD
Zobaczy się :3
Dopiero wróciłam ze sql i padam z nóg. Czy tylko ja tak niecierpie szkołyyy >.< .. xd
Raczej nie bo moja sis jak się domyślam równierz jej nielubi, niecierpi..xd
Kończę i ide do mojegooo sweet Chester'ka :3
I zanim was pożegnam dodam jeszcze jednoo...
Jaa .. nie jestę ładna , sweet , śliczna a nawet ... przystojna >,< .. xd
Więc bez takich kom. :D

I to co mi jeszcze pozostało to was pożegnać więc... Żegnajcie ;**

        
                       

Sandy Żelek Sandea Bloggerka <33
       





9 komentarzy:

  1. Oh jak ja Cię Kochaaam <3 pięknaś *-* . Z pozdrowieniami tw imienniczka . ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestę piękna,wypraszam sb :D .. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelki są przystojne *.*

    ~sałata ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś , jesteeś <3 ; )). Sama dobsz wiesz xd ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestę ... przystojna.? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś pięknaaa *-* . Sałata też ma rację ; )) Żelki są przystojne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś sweet <3
    ~Sandipl- Sandra xD

    OdpowiedzUsuń