niedziela, 24 lutego 2013

Skrzydła koło nazwy.. Jak je zdobyć .?

Hejooo ludziska ... tu jak zawszęęę Sandy Żelek Bloggerka 

Weszłam jakieś hmm... 20 min. temu na tfm i zobaczyłam, że ktoś ma takie .. skrzydła koło nazwy ..
Szczerze fajnie to wygląda i dla tego zastanawiało mn jak je zdobyć.. 
I ok. 10 min. temu się dowiedziałam. Trzeba mieć najwięcej pkt na tym takim czymś pod obrazkiem zresztą pokaże wam na foto..xD

**********    To właśnię tę oto skrzydłaaaa --->
No i to to coś .. nwm jak to się dokładnie nazywa.. ale to to coś na czym widać ile się ma punktów zdobytych..
Ten kto ma najwięcej tych pkt jest szamanem czyli pierwsza osoba na liście.
Ale to jeszcze nie koniec zmian. Na górze czyli tam gdzie licznik myszek , czas itp pojawiło się coś takiego jak Round (foto niżej)
Do czego to potrzebne.? xD 
A do tego że ten kto ma najwięcej pkt to dostaje skrzydła na 10 rund :P ... nwm czy skrzydła ma się kiedy wyjdzie się z room'u. Nie próbowałam. A i jeszcze jedno.     
Gdy wygramy rundę czyli wtedy gdy mamy najj pkt pojawia się taki napis na czacie --->

I to chyba tylęę ... trudno nie jest tylko szkoda że nie można mieć tych skrzydeł chociaż pare dni..xD
No to ja żegnam bo czuję się jakby mi miało serce z gardła wyskoczyć bo kicham i kaszlam ąkropnie >.<

Żegnam waaas .... Sandy  Żelek Bloggerka oraz od 5 min. Sandea xD

Paa , życzcie mi zdrowia...;>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz