wtorek, 26 lutego 2013

Uwaaga głosowaniee.! .. xD

Hejooo :3

Tu Sandy Żelek Sandea Bloggerka.

Przeprowadzam głosowanie bo jak widać poniżej moja sis na 24h wstawiła zdj..
A pytanie jest takie : Mam moje zdj. wstawiać.? xd
Jeśli tak piszcie w kom.
Macie na to czas do jutra jezeli nie bedzie nawet jednego głosu to nie dodaje zdj.
Muahaha :D .. xd
No to czekam na wasze kom.
Piiiszcieee :D
A i przypominam że możecie nas pytać o co chcecie najlepiej jeśli będzie to związane z tfm..xD
Piszcie na maila mojego albo sis.. podam wam mojego:
tfm.ekspertki@gmail.com
Czekam na maile i wasze kom.

Żęgnam i czeeekam ;**


10 komentarzy:

  1. no wstaw zdj. sis pliss xD
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ciasteczkowa twoj to sie nie liczy bo to czytelnicy maja glosowac.xd ale wstawie,moze.xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sziemka tu salata - kaśka.xd
    Żelusiu dodaj fotee :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaśkaaa ;***
    Może dodam ale jeszcze mało głosów zresztą wy to wiem żebyście chciały żebym dodała zdj.xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No proste że bym chciała.xd
    Zeluuuus ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Doooodaj :D
    Będę wdzięczna.xd
    Pliis ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak wiem że dodasz.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj sałato nie bądź taka pewna :D

    OdpowiedzUsuń