piątek, 15 lutego 2013

Walentynki 2013 na Transformice !

Heeejka !

Tu jak zawsze , Sandy Żelek Bloggerka xD


Wczoraj były walentynki ♥  I tak jak się spodziewałam będą trochę inne niż w zeszłym roku więc postanowiłam zrobić drugi post na ten temat.

* Po pierwsze przedmioty jakie będziemy mogli zdobyć na mapkach eventowych :












Zdobyć je możemy na room'ie walentynki.

Wczoraj w walentynki było na tej mapce bardzo dużo myszek. Najwięcej ile udało mi się sfotografować na liczniku to 113 !

A teraz kolejna sprawa jak zdobyć eventy i do czego służą te przebite serduszka z pieniążkiem .?

Otóż są to tak jakby zdobyte przez nas punkty które zdobyć możemy na walentynkowej mapce eventowej którą za chwilę pokaże bo nie jest to zwykła mapka eventowa.. A co do punktów służą one po to że kiedy je zdobędziemy będziemy mogli za nie kupić wybrany event , coś takiego jak w sklepie tylko że za serca.

I ostatnia sprawa ... Jak wygląda ta mapka eventowa i co trzeba zrobić by dostać te punkty.?


Ta mapka powyżej to  właśnie mapka eventowa !

Teraz wytłumaczę wam te symbole w złotych kółkach :

Za jedno takie serduszko na mapce eventowej dostajemy jedno przebite serduszko w sklepie.


Gdy dotkniemy na mapce taką czaszkę tracimy życie !


Po dotknięciu tego znaku nasza myszka biegnie przez chwilę szybciej.


I to by było na tyle. Z tego co czytałam na czacie na mapce '' walentynki '' mapka eventova jest co 15 mapek. Czy to prawda to tego nie wiem.

Dzięki za czytanie naszego bloga! Mam nadzieję że wam pomogłam chociaż trochę ;>

Żegnam was i pozdrawiam ;**

Sandy Żelek Bloggerka <33


1 komentarz:

  1. Fuuck zapomniałam o trampolinie ale tego znaku się każdy chyba domyśla xD

    OdpowiedzUsuń