wtorek, 12 lutego 2013

Zapraszamy do plemienia '' czadowe myszki xD ''

Witaaaajcie :D 

Chciałabym was zachęcić do dołączenia do plemienia '' czadowe myszki xD '' Właścicielką plemienia jest moja sis czyli Lovelejdigag czyli ciasteczkowa.bloggerka ,a ja jestem współwłaścicielką .Każdy kto dołączy do plemienia od razu lub po chwili otrzymuje rangę! Raz, góra 4 razy w tygodniu urządzamy imprezy lub oglądamy filmy, ale częściej urządzamy imprezy :)
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany piszcie do nas na tfm. Ale jeżeli nie uda wam się do nas napisać na tfm, piszcie na nasze e-mail'e lub po prostu zostawiajcie komentarze :D 

Jeszcze raz napisze wam nasze e-mail'e :

Mój --> tfm.ekspertki@gmail.com

****************************

Mojej sis --> ciasteczkowa.bloggerka@gmail.com

Zapraszamyy :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz